Base Builder Zombie Mod v6.5

Base Builder Zombie Mod v6.5
ესეიგი რახდება, ბევრმა არც იცის მარა მაგარი გასართობია
Base Builder Zombie Mod_ს დააყენებთ თქვენს სერვერზე,
და სერვერზე იქნებიან ადამიანები-მშენებლები, და ზომბები,
ყოველ რაუნდში ადამიანები 2 წუთში აშენებენ ბაზებს,
რუკებში ასაშენებელი დეტალები საკმარისადაა, 2 წუთის შემდეგ
გამოდიან დამწყვდეული ზომბები, და ადამიანები თავიანთივე
აშენებულ ბაზებში უნდა შევიდნენ და გამაგრდნენ,
ანუ რაც უფრო კარგს ააშენებენ უკეთესია.
ყოველ შემდეგ რაუნდში მოთამაშეები ადგილს იცვლიან,
და დეტალებიც თავის ადგილს უბრუნდება.


არქივის შესახებ:
1) აღებულია ოფიციალური საიტიდან Base Builder Zombie Mod v6.5 [01/15/2011]
2) შემადგენელი ფაილები დალაგებულია ისე როგორც უნდა იყოს.
3) დამატებულია 6 bb_X რუკა.
4) დამატებულია mapcycle.txt და addons\amxmodx\configs\maps.ini
სადაც ჩაწერილია ზემოთ აღნიშნული 6 რუკა.
5) დამატებულია motd.txt თავისივე Mod_ის სქრინით.
6) უხარვეზოდ!!! გათარგმნილია basebuilder.txt (data)_ში
და basebuilder65.sma კოდში ზოგიერთი ფუნქციები,
და შესაბამისი basebuilder65.amxx მზად არის.
*** და რას ნიშნავს ეს ყველაფერი ან რისთვის გაკეთდა,
თუკი გაქვთ სერვერი ჰოსტინგზე ჩვეულებრივი სტანდარტული amx_ით,
და გადაწყვიტეთ ამ მოდიფიკაციის დაყენება, ძალიან მარტივად
შეგიძლიათ არსებულ amx_ში პირდაპირ ჩაწეროთ ეს Mod,
ანუ ის რაც არქივშია, იმავე განლაგებით, შემდეგ გადაიყვანოთ რუკა,
და თქვენი სერვერი მარტივად გახდება Base Builder Server.


მითითება 1
ბაზის აშენება ხდება შემდეგნაირად, მოთამაშე რა ობიექტსაც უმიზნებს,
ამ დროს E ღილაკზე დაჭერით მას აამოძრავებს, გადაიტანს აუშვებს
და ობიექტი გადაადგილებულია, ობიექტის უკან და წინ გაწევისთვის
იყენებს მაუსის მარჯვენა და მარცხენა ღილაკებს, ასევე შესაძლებელია,
მონიშნული ობიექტით იაროს და ისიც მასთან ერთად გადაადგილდება.
თუ E ღილაკზე მოთამაშეს სხვა ფუნქცია აქვს დაყენებული,
საჭიროა Console-ში ჩაწეროს "bind e +use"
მითითება 2
ეს Mod ჯერ არ არის კარგად დახვეწილი, და არც ცნობილი ბევრისთვის,
საქმე იმაშია რომ ამ სახის სერვერს ბევრი ცუდი მხარე აქვს,
ერთერთი: თუ ადმინი არ არის სერვერზე და არ მოაწესრიგებს თამაშს,
სრულიად მარტივად ვინმე რეგვენი თამაშს სრულ უაზრობად გადააქცევს,
(სხვის აშენებულს დაანგრევს ან თავისას და ცენზურაც...)
მითითება 3
სასურველია თქვენს სერვერზე დააყენოთ server.cfg ფაილში:
mp_roundtime 5.5
მინიმუმ 5.5 წუთი რადგან 2.5 შენებისთვისაა, 3.0 დარჩება თამაშისთვის.
მითითება 4
თქვენ თავისუფლად შეგიძლიათ დაამატოთ სერვერზე
Zomie Plague_ს ეგრეთწოდებული ZP classes,
ანუ "ნავაროჩენი" ზომბები შემატოთ თამაშს,
ეს Mod მათთან თავსებადია იმ შემთხვევაში თუ
ZP classes ფუნქციონალურად ძალიან რთული არ არის.

- CVARS -
bb_buildtime "150" Build Time
bb_preptime "30" Prep Time (0 will disable phase)
bb_zombie_respawn_delay "3" Zombie Respawn Delay (in seconds)
bb_infection_respawn "5" Survivor Respawn Infection Delay (in seconds), set to 0 for no respawn
bb_showmovers "1" Show last movers on objects
bb_lockblocks "1" Lock blocks "0/1", see lock blocks
bb_lockmax "10" Lock max
bb_colormode "1" Color mode "0/1/2" Menu, one color per player, random
bb_max_move_dist "768" Push ceiling
bb_min_move_dist "32" Pull floor
bb_min_dist_set "64" Grab set (if they grab object that's too close, how far to set distance)
bb_resetblocks "1" Reset blocks on new round
bb_zombie_supercut "0" One hit kill for zombies
bb_gunsmenu "1" Use the internal guns menu, or have another plugin handle it

bb_give_nades "hsf" (Def: h) Nades to give on gun selection h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons "a-x" (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) Guns listed on guns menu

Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x

- Commands -
+use = grabs selected object while pressed (+grab works for older users)
/guns = Opens the guns menu (CTs can change guns until build time is up)
/respawn = Zombie command to respawn (to fix bad spawning or stick)
/fixspawn = Respawns survivor during build phase (fixes if they stick themselves)
/help = Displays help HUD
/rules = Displays rules HUD
/round = Displays current round (ex. Round 3 of 4)

- Commands -
Say:
/respawn, /revive, /fixspawn = Respawn yourself manually
/class = Opens the classes menu
/lock, /claim = Locks/unlocks objects
/whois "color" = Displays who is currently using a specified color (Tirant is using Red)
/colors = Opens the colors menu (according to CVAR)
/mycolor = Returns what your current color is
/random = Selects for you a new color that is chosen randomly
/guns = Opens the guns menu for yourself

- Admin Commands -

/releasezombies = Manually starts the round
/guns "target" = Opens the guns menu for specified player
/swap "player" = Swaps specified player's team
/revive "player" = Revives specified specified player
/ban "player" = Build bans/unbans specified player from building

Console:
bb_buildban "player" //Bans/unbans specified player
bb_unbuildban "player" //Bans/unbans specified player
bb_bban "player" //Bans/unbans specified player

bb_lock //Locks/unlocks object looking at
bb_claim //Locks/unlocks object looking at

bb_revive "player" // Revives a dead player back to life
bb_swap "player" // Switches the player to the opposite team (and respawns them, no death counted)
bb_startround // Starts the round early (ends build phase)

- Default Admin Powers -
To edit any of the following, open basebuilder65.sma and towards the very top,
edit these definitions to ADMIN_ whatever you want. Once you are satisfied,
simply recompile.

Code:
#define FLAGS_BUILD ADMIN_KICK //Build after build time
#define FLAGS_LOCK ADMIN_LEVEL_A //Lock/unlock blocks
#define FLAGS_BUILDBAN ADMIN_KICK //Ban players from building
#define FLAGS_SWAP ADMIN_KICK //Change a players team (correctly)
#define FLAGS_REVIVE ADMIN_KICK //Respawn a player (dead or alive)
#define FLAGS_GUNS ADMIN_LEVEL_A //Open guns menu for player
#define FLAGS_RELEASE ADMIN_BAN //Release zombies manually
#define FLAGS_OVERRIDE ADMIN_BAN //For admins of admins







 

მოითხოვეთ კომენტარებში სასურველი თამაში და საიტის ადმინისტრაცია მაქსიმალურად ეცდება თქვენი სურვილის დაკმაყოფილებას


 

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.